Garantia produselor
Nu se poate invoca garanţia în condiţiile utilizării improprii sau incorecte a produsului. In maxim 12 de ore de la livrarea produsului, în cazul depistării unor probleme de funcţionare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai în ambalajul original, împreună cu toate piesele şi componentele conţinute şi împreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, acestuia i se poate înlocui respectivul produs cu unul identic sau – dacă acest lucru nu este posibil – poate primi înapoi suma platită pentru acel produs.
Toată responsabilitatea asupra acestor defecţiuni revine în sarcina noastra.
Pentru informaţii suplimentare rezolvarea unor eventuale probleme legate de service, returnare vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail la office@casazamfirei.ro şi echipa Casa Zamfirei vă stă la dispoziţie de Luni pana Vineri, intre 9.30 – 17.30, cu exceptia sarbatorilor legale si a altor evenimente anuntate pe site.
Returnarea produselor:
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
• Produs ce nu este conform cu specificaţiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC Casa Zamfirei SRL
• Produse ce au fost livrate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepţia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţiala până la valoarea produsului înlocuitor.
Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC Casa Zamfirei SRL.
Renuntarea la cumparare
Clientul are dreptul să notifice în scris că renunţă la cumpărarea produselor deja comandate, fără a plăti penalităţi şi fără a invoca un motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
In acest caz, societatea noastră va rambursa sumele achitate de către dumneavoastră, în cel mult 30 zile de la data la care primim produsul returnat, respectiv notificarea Dvs. scrisa trimisa pe adresa sediului societăţii.
Conform dispoziţiilor în vigoare, clientul va suporta în acest caz doar cheltuielile de expediţie.
De reţinut: Produsele returnate în acest termen, trebuie sa fie intacte, în sensul că nu trebuie să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură şi trebuie să fie în ambalajul lor original.
In cazul în care produsul are ambalajul deteriorat sau nu-l mai are, acesta nu mai poate fi returnat.